PAZAUDĒ LIEKO

10-06-2015

 

Neaizmirstot kustību, pilnvērtīgu miegu un stresa mazinošas aktivitātes -  kuri ir tie pārtikas produkti, kas ļauj mums ne tikai justies, bet arī izskatīties labi? Ko ēst? Ko neēst nemaz? Kam vienmēr būtu jābūt ledusskapī, kam tur atrasties nevajadzētu? Šie ir jautājumi, kuri aktuāli būs vienmēr, īpaši brīdī, kad uz papēžiem min kartākās pludmales sezonas nedēļas. Mums ir atbildes!

Piedāvājam jums vienkāršu ceļvedi ar pārtikas produktiem, kurus vajadzētu iekļaut ikdienas ēdienkartē :

Olas / Kalpo kā degviela kaloriju sadedzināšanai, proteīniem bagāts ēdiens, enerģijas avots

Mandeles / Proteīniem un Omega-3 bagāts našķis apetītes mazināšanai.

Kressalāti / Palīdz uzlabot, saglabāt un atjaunot enerģiju pirms un pēc fiziskām aktivitātēm

Redīsi / C vitamīna, kālija un šķiedrvielu avots, kurā gandrīz nemaz nav atrodamas kalorijas

Mellenes / Antioksidantiem un šķiedrvielām bagātas ogas, kuras palīdz mazināt izsalkumu

Avokado / Lielisks proteīnu un šķiedrvielu avots, tajā atrodamā oleīnskābe palīdz mazināt izsalkumu

Lasis / Nepiesātināto tauku un lielisks proteīna avots

Tumšā šokolāde (vismaz 70%) / Uzlabo vielmaiņu, samazina vēlmi ēst saldus, balto cukuru saturošus ēdieniem

Čia sēklas / Sastāvā gan šķiedrvielas, gan proteīns, gan Omega-3 taukskābes. Rada sāta sajūtu, mazina izsalkumu

 

FOTO : becauseimaddicted.net

Komentēt



2012 | STILS BEZ TABU