Ak, trifeles, ak, šokolāde/ NELLEULLA

21-11-2014

Saldummīļi, sarosieties, Rīgā nu ir atvērts jauns izsmalcinātu gardumu veikals. Karaliskas trifeles, gardas šokolādes tāfelītes, krāsainas marmelādes ar šokolādes glazūru… Un garšas – vairāk kā 80 – klasiskas un eksotiskas. Gardumi ar stāstu, stāstu no meža…

NELLEULLA ir sievišķības iemiesojums. Manā iztēlē NELLEULLA varētu būt sieviete vecumā ap 30, gudra, sievišķīgi eleganta, nēsā melnu platmali, gurmāne, vakaros malko vīnu, pilsētniece, kura mīl dabu. Mārketinga projektu vadītāja Anete Vorma stāsta, ka nosaukums attaino sievieti, kura ikdienā ir sapucējusies, valkā augstpapēžu kurpes, skaistu zīda kleitu, taču dienas beigās basām kājām skrien mežā. Kaut kur vīzija par jauno šokolādes brendu mums sakrīt! Starp citu, NELLEULLA ir vārdu salikums, kas radies no senajiem skandināviem un grieķiem; to nozīme ir „gaišums” un „spēks”.

Veselu gadu meitenes gatavojās, lai pēc tam varētu atrādīt paveikto. Tika piesaistīta zīmolu ligzdas MATKA īpašniece Inese Indane ar komandu, kura palīdzēja veidot stāstu par skaisto un mežonīgo. Mežonīgais skaistums. Domāju, ka komandai šī filozofija piestāv, ne velti komandu pārstāv meitenes un tikai viens vīrietis.

Kas tad dara šī brenda produkciju tik īpašu? Pirmkārt, augstas kvalitātes beļģu šokolāde. Otrkārt, ogas. Ar ogām var lepoties – tās nāk no mums pavisam tuvā – Ziemeļiem. Treškārt, meitenes izceļ latviskumu – lai arī daudz garšu ir eksotiskas, piemēram, mango un bazilika savienojums, viss tiek radīts pie mums. Tas ir, produkti tiek gatavoti Latvijā, arī iepakojums, kura dizainere ir Maija Rozenfelde, tiek darināts šeit pat, ne tikai gardumi, bet arī iepakošana ir roku darbs tepat, izmantotās ogas ir mūsu. Lai gan šovrūmam – veikalam Audēju ielā piemīt skandināvu askētiskums, viss dizains un mēbeles ir darinātas Latvijā, sadarbojoties ar dizaineri Santu Meikulāni. Interjeram piemīt spēks un dabīgums, jo tas veidots no koka. Ceturtkārt, lai arī plānos ietilpst eksports, ar to izskaidrojamas arī eksotiskās garšas, gaidītākais klients ir latvietis. Runājot par eksportu, šobrīd NELLEULLA gardumi nopērkami Somijā un aktīvas sarunas notiek ar interesentiem Francijā, kur notika divas pēdējās izstādes. Piektkārt, komandā darbojas Liene Tomsone, kura ir zīmola chocolatier; Liene spējot salikt kopā visneparastākās garšas, piemēram, ingveru un mežrozīti . Sestkārt, jau minēju, ka arī iepakojums radīts Latvijā, līdz ar to vēl viens NELLEULLA ieguvums ir citu latviešu firmu iesaistīšana savā darbībā. Tāpat arī Very Berry, kuru sulas tiek izmantotas marmelādēm.

Izrādās, ka vispieprasītākā trifele esot ar Bailey`s pildījumu. Šo trifeli visvairāk vēlas nogaršot arī izstādēs. Nākamā pieprasītākā ir konjaka – vīģu trifele. Tā ļoti garšojot vīriešiem! Pašu meiteņu absolūts favorīts ir bazilika – mango trifele.

Paldies Ingai Ulmanei, Anetei Vormai un Ilzei Baļķei, kuras ar mani tikās sniegotajā rītā. No meitenēm staro milzu apņēmība un prieks. Lai veicas turpmākajos projektos!

 FOTO: Kristīne Šeiko

Sagatavoja Kristīne Šeiko, stilsbeztabu.lv viesautore

 

 

Komentēt

  1. Anonīms , 22-11-2014 [Komentēt]

    Kur

  2. Anonīms , 22-11-2014 [Komentēt]

    audēju 1

Komentēt



2012 | STILS BEZ TABU